Nu kan du köpa presentkort på ett års medlemskap att ge bort till någon som tycker om att fotografera! Välj något av motiven nedan och ange i formuläret vilket som önskas så kommer det med posten.

Fördelar med att bli medlem

• Digitalfotokurs och andra kurser. Vissa ingår, andra mot en liten avgift.

• Möjlighet att visa både digitala och diabilder på en stor filmduk i klubblokalen.

• Möjlighet att använda klubbens studio med 4 studioblixtar.

• Delta i klubbens verksamhet. Bland annat våra månadsmöten som hålls andra onsdagen varje månad. (september - maj)

• Delta i fototävlingar och klubbmedlemskap i RSF (Riksförbundet Svensk Fotografi) och klubben står för avgiften i RIFO (Riksfotoutställningen)

• Möjlighet att ställa ut egna bilder när klubben deltar i utställningar.

• Följa med på utflykter och delta i olika föreläsningar.

• Eskilstuna-Almanackan som fotoklubben gör varje år ingår i medlemskapet.

Vad kostar det?

• Fullt betalande medlemmar 400 kr/år.

• Familjemedlemmar 200 kr/år (Förutsätter en fullt betalande medlem i hushållet och samma adress)

• Ungdomar tom 20 år 200 kr/år

Om du inte har fått svar på din medlemsförfrågan inom en vecka, vänligen maila: info@eskilstunafotoklubb.se