Eskilstuna-Almanackan

Eskilstuna Fotoklubb ger varje år ut almanackan med bilder från Eskilstuna kommun förr i tiden och med en kort information till varje bild. Originalet har funnits i hela 39 år. Fyll i formuläret längst ner på sidan om du vill beställa almanacka, det finns även fåtal ex kvar från 90-talet och framåt om man är intresserad av dom gamla bilderna. Vill du få almanackan skickad tillkommer frakt.

Butiker som säljer 2024 års almanacka är: Fotocenter Drottninggatan. Arti Zen Tuna Park. Ica Stenby. Coop Forum. Ica Maxi. Coop Torshälla. Salong Helheten. Stadsbiblioteket. Solby Gård. Sundbyholm Kött och Fisk.

Fyll i formuläret vilken/vilka almanackor du vill beställa så kollar vi vad som finns på lager och kontaktar dig så snart som möjligt. Kom ihåg att fylla i fältet för adress om du vill få din beställning skickad då tillkommer porto 55 kr. Annars finns möjlighet att hämta dom i klubblokalen efter överenskommelse när vi är på plats.